God morgon!

Efter en dag full av fläng, fräschade vi till oss här i huset för att gå ut och fira- både Vinnys födelsedag men även våra tentaresultat som kom in igår, en hel dag för tidigt! Vi hade en väldigt rolig natt men jag kan inte precis påstå att jag är riktigt lika piggelin som jag brukar vara om mornarna. Idag är det fullt upp men lunch kommer vi stanna upp för att äta på Red Hot Buffet i Liverpool One komplexet. Har aldrig varit där förrut men jag håller tummarna för att maten är till belåtenhet, planen är att göra vårt bästa för att äta för pengarna och då slipper jag ju laga destomer middag ikväll när jag kommer tillbaka från gymmet! 2 flugor i en smäll =)

Det är halvskara här i huset ett par helger framöver så får se om vi kanske slår ihop våra påsar och fixar gemensam middag i helgen. Jag hade tänkt använda den sista lingonsylten och baka ett grov lingonbröd när jag kommer hem ikväll, så lite fika blir det åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0