God morgon!

Det blev ingen morgonpromenad som jag hade planerat, tusan vad det är skönt under täcket vissa morgnar- låg och drog mig till 07.30. Idag har jag föreläsningar/möten från 10-15.00 och sedan är det vanligt, riktigt om man så vill, jobb som väntar. Får se hur det blir när jag är tillbaka hemma men jag tror allt att gymmet får stryka på foten ikväll. För samvetets skull hellre gymmet än pluggandet.

Först ska jag dock snygga till håret och packa väskan så att jag är klar att åka in till universitetet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Godmorgon själv i dag fredag. Vilka latfasoner! Slöa till 07.30, usch och fy! Det där med gymmet kan du skippa om du kommer hem, här är det gym dagen lång. Som vår personlige hundcoach säger, gör DET som krävs. DET kräver minsann språngmarscher, hopp, kryp, jaga, jagas, ja allt. Men vilken liten myspotta han har blivit, om än så stor.

2010-02-19 @ 06:09:28
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0