God morgon!

Jag har sagt det förut den här veckan men det ÄR riktigt skönt efter några veckors intensiva förberedelser, att vara tillbaka i en rutin där jag har någon fast punkt inplanerad och inte bara ändlöst med material på skrivbordet.

Dagen bjuder på föreläsning i forskningsmetodik och om jag inte missminner mig är det ett nytt, större, forskningsprojekt på G. Becky, M och jag har bestämt att mötas upp i stan för lite express shopping av vår/festgarderob (vem vet kanske nya skor?) innan det bär av hemåt för lite jobb, såklart. Ryktet (eller egentligen löfte men vi får se) säger att det blir lasagne till middag i huset ikväll och det skulle passa mig alldeles utmärkt att bli bjuden på middag en onsdag- lite helgkänsla mitt i veckan!

Nu ska jag packa på mig några fler lager kläder och åka in till universitetet och känna mig lite ambitiös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0