Fredag so far

Jag är lite ovan vid att hålla kväll så här tidigt. Jag hoppas på att lagom fysisk aktivitet ska hålla förkylningen stången (hade lite känning i hals tidigare) så jag nöjde mig med ett gympass idag, även om jag brukar köra 2 för att "sparka" igång helgen. Kontentan av det hela är att jag sitter här, före klockan 20.00 och redan både rastad och matad.

Hade ju kunnat hoppas på något bra på dumburken, MEN se det blir inget med det England eller inte. Logiken tror jag går efter att många har annat för sig på en helg, jag skulle ju kunna tycka att där borde finnas en uppdaterad tv-tablå för dem som nu inte råkar ha det. Hur som haver, med ett minst sagt torftig utbud ska jag placera mig ovanpå sängen och istället försöka få ro att läsa lite i boken jag köpte för några veckor sedan. Hitintills har jag bara fått ro att läsa korta sessioner på morgonen för att fördriva tiden mellan färdig status och avfärd.

Alltså, nu börjar mysfredag- ljusen är tända, ett glas vin är upphällt och musklerna har fått sin dos av stimulans! Visserligen är vinet liiite kontraproduktivt men Beach 2010 är målet för den här gömda brädan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där med de nada på dumburken är nog en global företeelse. Inte blir det bättre av att Mungos lilla hjärna tydligen följde med ut bakvägen varför han inte fattar något av vad han har lärt sig utan har förvandlats till en pestråtta. Eller så vill han bara harmonisera med det snöblandade ösregnet.

2010-02-20 @ 07:20:36
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0