Från John Blund till Krösus

Efter gympasset igår bestämde jag mig just där och då för att stanna även på nästa pass. Skönt att kunna göra det när andan faller på. Följaktligen var jag hemma senare än tänkt men middagen skötte sig själv i ugnen medan jag hoppade in i duschen (kycklingfile, couscous och sallad).

Då klockan redan hunnit bli runt 21.00 passade jag på att kombinera tv med genomläsning av artiklar. Såg en väldigt intressant "dokumentär" av Martin Clunes (aka Dr Martin) om hur vargarna genom människans förtjänst (?) utvecklats till den domesticerade hunden. Del 2 nästa måndag- hur ska jag komma ihåg det? Sedan måste jag faktiskt erkänna att jag var i säng och nannade kudden redan strax efter 23.00. Antar att jag måste varit TRÖTTIS.

Nu är jag sedan en stund redo för en ny dag så ska passa på att avsluta artikel genomläsningen.

Förnyade förresten äntligen mitt Norton konto- OUCH! De är inte billigt precis men billigare (förhoppingsvis) än att behöva reparera/byta ut laptopen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0