Food for thought

Jag är lite halvkrasslig men känner egentligen bara av det på att "strängen" under tungan känns kortare än vanligt. Konstigt och onormalt kanske men jag brukar tycka att tungan känns knepig när jag är förkyld. Sådär, lite onödig fakta som får mig att framstå något knäpp...

Dagen i övrigt har varit långt mer normal. I förmiddags passade jag på att streama en film innan jag fick på mig kläderna(egentligen passar detta bättre på kvällen men jaja bara att göra det bästa av situationen). Förvisso hade jag redan sminkat mig när jag bestämde att en film i pyjamas var näst på listan men jag är imponerad av att både mascara och foundation höll för min fontän. Tror nog att jag bölade hela sista halvan av filmen. "My Sister´s keeper" med Cameron Diaz var med andra ord klart sevärd om än ingen toppenfilm. Gick hand i hand med dokumentären jag såg i veckan om familjer som försökte skapa en matchande donator bebis till ett sjukt syskon....

Sedan har jag mest suttit vid skrivbordet och jobbat som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig.

2010-02-22 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0