En dold talang (av många?)

Jag är fenomenalt duktig på att trycka på knappen "påminn mig senare" så fort en teknisk grunka föreslår någon form av åtgärd eller uppdatering. Jag vet inte med er, men de tekniska framsteg som bor hemma hos mig ska finnas där för att göra mitt liv lättare, roligare eller något i den stilen. Jag vill inte att det ska innebära någon som helst insats från min sida, det vore rent av kontraproduktivt.

När jag till slut får ett ryck att ta mig i kragen och så att säga "stay on top of matters" finns det en översjö (hur?) med gamla uppdatering som försenats ska tuggas igenom. Alltså sitter jag, återigen, grymt uttråkad, och väntar på att uppdateringen ska slutföras. Nu när den tuggat igenom allt ska grunken återanslutas...vilket kan ta upp till 30 minuter- tack för ditt tålamod. Nja, jag har ju inte så mycket val heller! Och då bör det betänkas att jag mästerligt undviker min laptops alla påminnelser även i fortsättningen.

Och jag som egentligen bara skulle skjuta upp jobbet lite...

Note to self: Tryck aldrig, ALDRIG på några uppdaterings knappar. Gör uppror och ignorera dem i oändligheten för när det väl hinner ikapp dig är makapären i alla fall kaputt. De tillverkas nämligen inte för att hålla över 2 år- tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0