Åkerbrasa

Nu ringde de precis från British Gas och trodde att de skulle vara här inom en kvart. Vet i och för sig inte om de kan göra så mycket i nuläget men förmodligen behöver de rota under mitt skrivbord (rören går nämligen upp i en luck i mitt golv).

Håller tummarna för att det åtminstone går att göra något tillfälligt, under dagens "varmaste" timme var det fantastiska 13 grader, och det när värmen bara varit paj sedan natten mellan lördag-söndag. Medan jag vaktar huset är de andra iväg en runda till Asda och fick stränga order om att köpa med sig värmeljus hem.  Visste väl att det var smart gjort av mig att köpa en varmvattenflaska!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket smart mitt barn, än smartare hade varit att finnas här vid mammas sida, här är det varmt och gott, åtminstone inomhus, värre är det där ute. Men ingen fara då heller, du alstrar rejält med värme medans du försöker få liten/stor herr dchäfervalp att gå fot!

2010-02-16 @ 07:37:09
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0