Vardag!

God förmiddag nu när det är vanliga rutiner och vardagsjobb igen. Inte riktigt för mig men det är åtminstone hög tid att avsluta den senaste veckans minimala arbetsinsatts och börja dra på lite högre växlar.

Efter lunch ska jag promenera bort till en medicinsk fotvårdare och ta hand om mina torterade fötter. De har förvisso aldrig varit särksilt väl omhändertagna. Fotbollsskor, dobbar, långa arbetspass i platta flip-flop och rännande i högklackat är inte precis ett drömscenario för fossingarna. Nu har jag dock insett att det fula förhårdnaden på ena hälen inte kommer försvinna av sig själv och mina sporadiska försäk att fotbada, fila och smörja har inte varit särksilt effektiva. Nu är det snart tid för barfota väder och jag hade gärna sett att fötterna var representativa.

Ikväll är planen en härlig girls night hos Frida, så jag har ingen ursäkt att inte sätta fart och få lite nyttigt gjort först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0