Up, up, and away!


Tittar snabbt in här för att låta er alla veta att jag är hemma i liverpool igen, safe and sound! Vi landande i ett vårigt och förhållandevis VARMT manchester. Me like!

Det börjar bli lite rutin i packningen så den är redan avklarad. Likaså middagen, medtagna rester från malmö och lite extra take away för att räcka till hela huset.

Nu väntar utgång för några här men jag ska krypa upp på sängen med ett glad vin och njuta av de fina gardinerna Mamma ordnat. På tv-fronten är det bästa ett Wallander avsnitt, lite passande kanske när jag ska ställa om från sverige till england. Hihi...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Härligt. Mamma tyckte att du var lite sen med ditt sms= då måste ju något hänt ;-)



Har lyckats få in bilder och filmer i datorn, nu ska jag bara se om jag kan lägga upp filmerna också... fortsättning följer.

2010-04-25 @ 09:19:07
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0