Still here

Första dagen på sista veckan i Sverige för den här gången. Ute skiner solen och den lilla stunden jag stod utanför med vovven kändes det som att strålarna var riktigt värmande, eller så nådde de kalla vindarna inte in på gården.
Min egna kamera vilar nu när syrran fotar med sin godzilla så vill ni se bilder från gårdagens hund-kurs är det där ni får leta. Tydligen somnade jag sittande i Ikea fåtöljen men trots min koma såg jag till att få med mig mobilen som en duktig flicka. Jag förstår inte riktigt hur det skulle vara en dålig egenskap?? Det är väl bra att jag är rädd om mina ägodelar helt omedvetet, eller? Jag gav upp att försöka streama SATC filmen och det var inget roligt på tv så huvudet mitt löste det fin-fint genom att snabbt vagga mig in i drömmarnas land. What can I say- inte van vid ett vardagsrum...

Idag har en del tråkiga beslut fattats, skönt att det är gjort men det är aldrig roligt att behöva gå skilda vägar från en älskad livskamrat. Tiden är bokad och som djurägare finns det ett ansvar på baksidan av myntet också.

Resten av dagen ska jag ägna åt att jobba, och kanske ta en skön promenad om vädret håller i sig. Får se...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram hjärtat. Tillsammans är vi starka och vi finns vid din sida.

2010-04-13 @ 05:34:50
Postat av: Susanne

Njut av lite extra semester hemma med alla syrror samlade!?

Tråkigt med missen. Det där hemska som händer någon gång men som är otänkbart när de är friska och pigga. Som om de kommer att bli lika gamla som oss och alltid finnas där. Det går ju inte att tänka annat förrän det blir nödvändigt.

Tänker på er alla. Kramar

2010-04-19 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0