Pustar ut...och försöker att inte jobba

Det känns otroligt konstigt men jag har tagit "ledigt" sedan 12.00 idag. Det är ju trots allt valborgsmässoafton och imorgon är det arbetarnas dag. Eftersom jag mött alla mina deadlines tyckte jag att det passade utmärkt att trycka på paus. Eller snarare att öva på att pausa lite grann, för jag är inte särskilt bra på det och känner mig lite stressad lver det hela om jag ska vara ärlig. Öva, öva,öva...Just nu sitter jag och tittar på en film på tv, bara en sådan sak mitt på blanka eftermiddagen. När filmen är slut ska jag gå bort och se om jag kan boka in en skön massage och kanske en ansiktsbehandling...

£20 Hot Stone Massage, Manicure and Pedicure at Renew Hair & Beauty (Value £77, save 74%)


Ikväll ska vi gå ut och fira, just nu känner jag mest för ett besök på Blockbuster men det gå ju att ordna vilken kväll som helst egentligen. När väl lite bra musik pumpar ur högtalarna och vi börjar fixa till oss ska nog det rätta humöret infinna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0