Påskhelgen

Good morning! Det är soft morgon i lägenheten eftersom Malmö bjuder på en riktigt blöt påskdagsmorgon. Det här året har påsken firats riktigt soft, jag har mest njutit av att lägga arbetet åt sidan ett par dagar och försökt ha "semester".

Påskafton för mig inleddes med en runda med vovven och fortsatte i samma anda med en löprunda till Pildammsparken och en lektur på Lomma Beach, jag passade även på att säkra lite cash in under sommaren. Efter en lugn skön kväll i soffan sov vi alla mindre bra (speciellt vakthunden) tack vare rejv-festen i grannlägeheten. Fest i all ära, bor själv i ett studentområde, men det är inget fripass till att bete sig precis hur som helst.

Idag ska jag ägna förmiddagen åt lite jobb, bara att inse att semester inte ingår i studenthandboken, hoppas sen på att vädergurun håller löfte och låter solen titta fram i eftermiddag för långpromenad med vovven. När jag fått mina snygga regnstövlar jag skickat efter får det gärna regna lite men gärna inte så länge garderoben består av ballerinaskor och gympadojjor.



 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm??? Hoppas att det ingår regnutstyrsel som pallar trycket från våt vovve som skakar vätan av sig:-)

2010-04-05 @ 07:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0