Off duty!

Internet har varit kaputt-gemacht hela dagen men prick kl 17.00 började det fungera igen. Planerat driftstopp undrar jag?

Efter föreläsningarna grejjade jag det absolut sista med morgondagens inlämning och förutom "ctrl"+"p" är allt färdigt. Riktigt skönt faktiskt! Eftersom internet inte fungerat har jag varit lite persona non grata idag och min forskningspartner inför nästa år har fått styra upp omplanering av labbmöten men så går det ju ibland. Nu är det i alla fall ordnat.

Ikväll har det sedan länge varit bestämt att vi ska se en koncert av Scouting for Girls vilken går av stapeln på Guilden. Så ikväll är vi off-duty =) Kastade just ett öga på klockan och såg att vi ska åka om 20 minuter. Argh, jag sitter fortfarande med håret slarvigt uppe....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är säkert lika söt ändå.

2010-04-30 @ 06:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0