zzz...

Kan säga så mycket som att det blir en tidig kväll idag, jag är riktigt trött. Var inne på universitetet under förmiddagen, inga konstigheter. Ett helt möte där vi blev informerade om att vi förväntas jobba på egen hand och inte förvänta oss silverfat, nej verkligen?! Sedan en workshop i statistik och metod. Business as usual alltså.

Har varit och införskaffat frimärken, block, handlade lite mat och städade. Runt 18-snåret gav jag mig ut en timme för att jogga vilket naturligtvis känns skönt efteråt men generellt är det inte min favoritform av träning. Det verkar som att värmen fungerar alldeles utmärkt...förutom just i mitt rum där elementet enbart blir varmt i botten. Ingenjören från British Gas luftade elementet i fredags men jag ska skaffa en element nyckel och prova att göra det en gång till. Annars får de minsann komma ut ännu en gång och åtgärda saken. Vår hyresvärdinna har en försäkring för underhåll så det blir inte vi som betalar. Det blir det förresten inte i alla fall för fungerande element tycker jag ingår i ett hyrt hus. Ska som sagt prova att lufta det igen- elementet blev varmt direkt sist så det kan ju fungera. Om inte annat kan ju elementet vara varmt tills de kan komma ut igen.

I och med joggnings turen hann klockan till slut bli närmare 21.00 innan jag kommit hem och fixat i mig lite middag. Nu sitter jag med kapitlet till morgondagens föreläsning uppslagen. När jag läst igenom det ska jag sätta på mig pyjamas, läsa lite/se catch-up och sedan sussa gott. Jag som hade för mig att träning ska ge energi...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0