Lazy sunday..?

Nja, snarare en riktig fixar söndag men olikt den gångna sommarens fixardagar kunde det mesta på listan över todos ordnas från laptopen! Rätt skönt som omväxling. Snackade en stund med M och har organiserat hemfärden, hörde ifrån Becky som lovade att välkomna oss i huset när vi är framme, därmed spelar det ingen roll om Mrs Bass hunnit hem från sin semester eller inte. Har även försökt fixa ihop jobbschemat med det sociala schemat och det är mycket lättare att ordna resdetaljer.

Det enda ärendet som tvingade ut mig i höstkylan var en tripp till burlövs center för att införskaffa en ersättare till bagen jag tidigare packat men som blev neckad respass i flytten. Jag hade snott den av Jojo i alla fall, så det är ingen panik med det. Fast nu kom mamma och meddelade att väskan jag köpt inte alls var den som de hittade till Jojo, och den var rätt mycket billigare kan jag ju tillägga. Får göra ett nytt försök inan jobb imorgon, beväpnad med lite mer detaljer kan jag kanske få spara lite pengar. Kan ju alltid kännas klokt!

I övrigt har jag tittat på The Other Boleyn Girl- film recenssion är relativt medioker, om man som jag har läst boken blir man lite smått förvirrad. Dock var det en lagom slöfilm. Jag har också tittat på en del avsnitt Sex and the City och det hade jag tänkt fortsätta med hela kvällen fast med ett kort avbrott för att fixa middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0