God morgon!

En ny dag och redan halvvägs genom första arbetsveckan, visserligen läste jag på inför dagens föreläsning igår och har kollat igenom åhörar-powerpointen inför imorgon men det känns som att det är en hög växel som behöver komma in redan från första början. Igen av den smygande starten de flesta av oss tillät förra året.  De resultat vi får det här året och nästa kommer reflekterad i vår kandidatexamen, till skillnad från första året som "inte räknas". Om en liten stund ska jag bege mig in till universitetet, håller tummarna för att det är bra föreläsare eftersom delkursen verkligen tilltalar mig!

Vädret är grått och trist men tidvis regn tror dock inte att det är så väldigt kallt men vår värme gick på fast jag trodde vi stängde av den igår kväll?! Vi blev alla så varma att vi beslutade att vänta med värmen och först sätta på den när vi tyckte att det blev för kallt regelbundet. Trodde alltså inte att elementen skulle vara varma men där finns kanske någon termostat som själv kan starta systemet? Jag vet inte...Vi tjejer här i huset hade dock tänkt oss en liten shoppingrunda efter lunch, jag mest för sällskapet. Vädret får göra som det vill, inte mycket att göra för att påverka och stanna inne i ett halvår är knappast ett alternativ.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Njut en lien stund till. Vi kan intyga hur det känns när det är KALLT. Förresten åker lillasyster till H i morgon.

2009-10-01 @ 06:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0