Vad hände?

Jobbade hemifrån idag i lagom söndagstakt, en del tid har gått åt till att smida lite aktivitetsplaner och oskyldigt gnällande- om killar som inte begriper när de förväntas ställa upp, om samtalsämnen från pubrundan igår som bäst bör höljas i glömska och om kommade val. För att riktigt känna att det var en dag i lugn takt (utspätt med lagom mycket jobb) åt jag nyss en alldeles för stor portion nachostallrik och nu känner mig minst sagt PROPPfull. Tur att jag har planerat in träning i kommande veckan! Nu närmast ska jag ta min kopp te och läsa lite ur en bok för om en halvtimme är det husmöte. Eller rättare sagt, x-factor samling, inte riktigt min typ av tv, men sällskapet underhåller och som avslappning duger vänner gott. Då är det av mindre betydelse huruvida programmet i säg är en favorit- eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaja husmöte är tydligen ok, men jag alla gånger jag har velat införa veckomässiga familjemöte har jag minsann möts av hånskratt och defintiva tvärstopp.

2009-10-15 @ 14:37:28
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0