Söndag i studenthuset.

Jobb, jobb, jobb. Inte mycket till lat söndag förrutom att jag stannar hemma istället för att bege mig in till biblioteket. Ute är det lite kallare och grått/regnigt vilket inte precis boostar motivationen att packa ner arbetsmaterial och lunch för att ge mig iväg. Skrivbordet blir det idag alltså, eller kanske sätter mig på sängen istället. Alla dessa beslut :P

Igår kväll blev det lite xfactor i alla fall samt ett kort besök av Chi som fortfarande bor kvar på hallarna- står pappa för pengarna bestämmer han tydligen också var man ska bo.

Nu åter till rapporten...(bara en parentes...om man läser juridik borde man väl ha fullt upp? Hur kommer det sig då att juridikstudenten i det här huset alltid återfinns i mattekillens rum framför tvn? Och om man nu tittar så mycket på tv, är det inte rimligt att skaffa en egen då? ) Jag är själv i valet och kvalet- hittills har jag inte ens tittat särskilt mycket på catch-up ens, dock kan det ju vara rätt skönt att kunna slöa framför ibland. Hmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0