Psykopati och den kriminella personligheten...

Yes! Det är verkligen energigivande med en intressant och vällevererad föreläsning. Har redan varit på biblioteket och hämtat ut lite böcker även om dissertationen inte ska inledas på ett tag ännu- först måste forskningsrapporten och praktik-föreläsningen klaras av. Men men, egentligen har jag alltså inte tid men de säger ju att det bör smidas medan järnen är varma!

Nyss hemkommen har jag fixat lite lunch och en kopp kaffe- får avnjutas till studier i motiverat ätbeteende (hade som sagt hellre läst på lite om psykopati...). Dock får jag jobba på effektivt för jag har 2 träningspass inplanerade ikväll mellan 17-18, 19-20.00. Tur att jag tog fram lite enchiladas ur frysen imorse. Det lär bli en sen kväll jobbmässigt eftersom jag inte hunnit igenom särskilt mycket under dagen. För att inte tala om att rapporten behöver rundas av.

Jag som skulle inom allmänna centralbiblioteket och låna lite romaner- kanske kan springa inom efter gymmet om de har kvällsöppet?? Hursomhelst, ska gå och vara flitig nu =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Motiverat ätbeteende? Berätta mer!

2009-10-15 @ 14:39:34
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-15 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0