MYS!

Ledsen för den bloggtomma veckan, helt ärligt hade jag faktiskt tänkt skriva ett inlägg imorse men vi svenskar är nog helt bortskämda med superpålitligt internet. Lite klydd under förmiddagen ordnade sig själv, precis som vanligt, men då var jag i princip på väg ut genom dörren. För ovanlighetens skull, men tack och lov,med en pendlartermos kaffe! Föreläsningen gick helt okej, om än inte som planerat. Nackdelen var den DÅLIGA miljön i konferensrummet. Kokande varmt redan innan alla 20 anlänt och absolut inget syre. Vid slutet av kvällen kände jag mig influensa sjuk. Tur för mig att lite frisk luft var det enda botemedlet som behövdes, och det fick jag tillräckligt under promenaden nerför Mount Pleasant till gymmet!

Just nu har jag slagit mig till ro i en lång tunika och leggings, uppstöttad av kuddar för att titta på NCIS. Fredagsmys ordnade jag snabbt med lite tända ljus och ett glas rödvin som jag strax ska hämta. När sedan NCIS är slut planerar jag att riktigt gosa till det med onsdagens avsnitt av Wallander- The Overdose. Köpte en billig VGA-kabel på ASDA så nu kan jag titta på dvd och catch-up via datorn.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur känns det skruttan? Ja, att föreläsningen är över. Är du säker på det? Att den gick ok? Aja baja, det är ju dags att få lov att vara helt nöjd med sig själv och sin insats eller hur? Ha , vi ha ha jo det där med varma lokaler känner jag (titta jag kan) också till. Mög, man (jag,du, vi alla (undrar om de går bra att säga så, måste fråga)) vill ju ha svalt när vi ska prestera.

2009-11-01 @ 06:17:53
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Petra

Fast egentligen är det ju inte mycket lönt att jobba på att bli nöjd med mig själv eftersom det viktigaste är vad mina professorer tyckte. Annars hade det kanske varit något att ta itu med...

2009-11-01 @ 14:43:24
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0