Mitt i veckan

Jag hann aldrig med att skriva något inlägg igår, var hemifrån största delen av dagen och sedan hann klockan springa iväg mot närmare 23.30 innan jag lade av med det jag jobbade på. Den absolut största skillnaden mot förra året är att det inte finns någon uppstartsperiod, rätt in bara. Nåja, vi hade en social timme nere i köket runt 20-snåret med annars flöt det på bra från det att jag kom hem från gymmet.

Nu har jag precis slagit mig till ro i biblioteket efter morgonföreläsningen. Visst är det lite störigt när föreläsaren själv lugnt dyker upp 09.10 för att först då starta upp datorn och komma igång? I alla fall är min tanke att försöka jobba på lite olika platser och alltså inte alltid åka hem och sitta vid skrivbordet där. Sagt och gjort tänkte jag spendera någon timme i biblioteket (har lunchlåda med mig men någon dag ska jag pröva den nya salladsbaren i psykologibyggnade, de har verkligen tagit in fräschare utbud. Synd på timingen bara eftersom vi köpte mer lunch förra året). Sedan tänkte jag åka hem om en sväng innan jag beger mig till gymmet, förhoppningsvis blir där någon plats ledig på BodyPumpen, jag har ännu inte kunnat boka online så jag får hålla tummarna. Annars får jag väl nöja mig med maskinparken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0