Lite snuvad på gåshud

Michael Buble- vilken röst, vilken artist men vilket dåligt låtval! Uppträdandet på kvällens x-factor sköts helt i sank av en alldeles för "jazzig" och tråkig låt och jag som sprang upp och ner i trappen som en tätting för att ordna middag utan att missa Buble. Hmprf....det är ju det jag sagt- Xfactor är inget bra. Jag vägrar låta det förstöra min kväll, en mysig kväll med lite jobb innan jag byter om och slår mig till ro med ett glas vin. Värmeljusen är redan tända, avslappning är väldigt viktigt efter en dag full av funderingar på att sätta sprätt på pengar. Det är väldigt utmattande. Istället youtubar jag Buble favoriter vem kan motstå lite hemlängtan/känslan av att vara på väg för att hälsa på familjen när han sjunger "Home", eller varför inte "Haven't met her yet" och " Save the Last Dance for me". Inte att förglömma är Westlife, även de på kvällens xfactor, medan värmeljusen sprider mysfaktor i rummet och demensböcker väntar på att gås igenom!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha inte behöver du läsa demensböcker inte. Kom hem så kan du studera mig, lovar blir ett utmärkt exemplar att hänvisa till.

2009-10-27 @ 15:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0