Inte mkt nytt

Lördagen har pågått ett bra tag för min del, var som vanligt uppe tidigt. Det är dock skönt att inte ha någon egentlig tid att passa. Trots att jag varit uppe sedan lite efter 07.00 är det först den senaste halvtimmen som jag fått något vettigt gjort i pluggväg. Efter frukosten kröp jag nämligen tillbaka i sängen och läste en bok innan jag först 2 timmar senare hoppade in i duschen. Väl ute förflyttade jag mig helt enkelt in i tv-rummet med datorn och tittade på en dvd som Becky lånat ut. Ibland är det härligt att kunna slappa lite men som sagt är det jobb som gäller några timmar framöver nu. Det var mycket jobb redan förra året men som förväntat stegras det för vart år- Ska bara pausa lite först och passa på att äta lunch. Idag blir det enchilada rester från igår, jag äter bara 1 liten per måltid men gjorde tillräckligt för 3-4 så att jag skulle ha till lunch/frysen. Jag hade tänkt ta mig en promenad-joggtur då solen lyste fram men när jag just vände mig om mot fönstret ser jag att det börjat regna den senaste minuten! Tji fick jag som trodde att morgonens gråväder fått ge vika.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, finns då inget dåligt väder, bara dåliga kläder:-) Vill du låna mina regnstövlar och jogga utan att

2009-10-04 @ 06:49:55
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0