En rubrik ja...

Känner mig på gott humör men lite småhängig idag, som om jag håller på att bli smått förkyld. Det har jag varken tid eller lust med så nu tänker jag inte mer på det. Även om Royal Mail strejkar tycker jag att det fungerat hyfsat, personligen gillar jag systemet att få saker levererat till dörren. Ibland får man gå till en magasin och hämta ut paket, vårt ligger bara ett par minuter iväg men ännu har jag inte behövt gå dit för egen räkning. Som ni kanske förstår kom min leverans idag och jag kom till och med ihåg att ordna en VGA kabel från ASDA - lite myskvällar framöver tänker jag! Sedan slipper jag sitta på skrivbordstolen och se svenska herrarna spela bort övriga deltagare i Handbolls-EM i januari, bara en sådan sak! Lite lättare att vara fler som tittar också- Fahim brukar vara intresserad av sport. Ikea får kanske vänta lite grann så kan han försöka ordna med schemat och hinna följa med.

Annars är det inte mycket särskilt planerat för resten av dagen: ska jobba lite grann och ta en tur till gymmet. På den nivån är det, rätt skönt som omväxling faktiskt att inte behöva flänga runt. Det är dock bara för en vecka medan vi håller våra föreläsningar, sedan är allt som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Njut för allt vad du är värd, och det är mycket det. Ska försöka hitta tid jag med.

2009-10-27 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0