En helt vanlig dag

Inte mycket att rapportera från idag, efter en tidig föreläsning var jag hemma och vände innan jag stack iväg på en gymrunda. Sedan jag kom tillbaka har det varit skrivbordet för hela slanten. Börjar tröttna på den här rapporten- de överskuggar verkligen fokus från allt annat som behöver tas itu med. Deadline är om en vecka så det är bara att köra på, ska försöka jobba kanske 2 timmar till innan jag ordnar middag. Vi är nämligen ett gäng som ska på bio ikväll- The Invention of Lying. Jag kan inte minnas att jag sett något med Ricky Gervais (från the Office) tidigare men filmen verkar rolig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaså det är där du är? Ja då kan jag ju sitta här och vänta. Låter härligt att dra i väg ett gäng på bio. Har försökt få bio med Eva, Veronika och kompani att platsa in i mitt schema, tyvärr platt fall hitintills.

2009-10-15 @ 14:43:07
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0