Vart tog min arbetsdag vägen?

Okej, efter en lugn helg hade man kanske kunnat vänta sig en jobbmässig rivstart. Icke sa nicke. Efter föreläsningen igår sprang jag inom universitetsbiblioteket och skyndade mig hem för att lämna av böckerna. Sedan åkte Becky, Malin och jag in till stan för lite planerad shopping. Som sagt har jag varit på jakt efter ett par mörka jeans att komplettera de ljusa jag fick av mamma samt ett par vinterstövlar. Uppdraget slutfört kan jag meddela. Vi var inte tillbaka hemma förrän närmare 18-snåret så träningen fick stryka på foten den här dagen- var inte på humör för att stressa iväg i tid till sista passet. Istället slog jag följe med Becky och Malin som skulee ha hämtmat till middag, lagade min egen middag (jag valde att laga min planerade middag) och efter en kort tur för att posta ett brev fastnade vi med en kopp the i köket. Inget jobb i sikte alltså! Lite dåliga bilder följer, ska be Malin ta ett bättre foto i sin helhet innan vi åker hemifrån.
   

Efter en liten sovmorgon till 08.00 har jag varit vid skrivbordet sedan 09.00 för att återuppta arbetsmoralen. Efter lunch väntar en föreläsning om kriminella personlighetet (spännande!) vilket även kommer vara ämnet för terminens dissertation. Ikväll har jag 2 träningspass inbokade. 

Nu vet jag, startar dagen starkt med att snabba mig bort till Allertons allmänna bibliotek och återlämna böckerna. DÅ kan jag stryka det från min to-do lista!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaså det var där du höll hus och jag som försökte få kontakt, suck. Kanske en liten bild på stövlarna? I kväll blir det pump och indoor-walking för vår del. Sedan några timmars jobb och sedan ÄNTLIGEN sömn.

2009-10-13 @ 13:25:57
Postat av: sassie

Jättefint. Var köpte du jeansen? Koftan var också superfin. Lagom med kort ärm...

2009-10-13 @ 16:15:43
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med dem andra sjukt snygga saker. Fast jag undrar istället var du köpte koftan haha. Shoppingen här är hur dålig som helst, suck.

2009-10-13 @ 16:19:46
URL: http://johannagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0