Äntligen!

Forskningsrapporten är utskriven och klar!! Har till och med kunnat sitta en stund nere i köket och bara prata, utan att känna att jag "slösar" bort tiden. Satt förvisso med textboken i psykofarmakologi men det var lättsamt arbete. Nu har jag gått tillbaka upp för att se ett avsnitt Wallander på BBC 4 och läsa klart kapitelet om Benzodiazepiner i reklamavbrotten! Även om det är tidigt upp imorgon har jag bara att infinna mig på föreläsningen, lämna in rapporten, handla mat (inte en dag för tidigt, har vägrat ta mig tid under rapportskrivning) dyka upp till seminariet. Sedan bär det av hemåt för att inleda en avslappnade helg med lagom mycket universitetsåtagade. Dvs åtminstone några timmar per dag eftersom det mesta fått stå tillbaka för rapporten.

Kommentarer
Postat av: mamma

Yes yes yes så stolt jag är över din insats, good work.

2009-10-22 @ 06:07:53
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Pappa

Har förstått att du jobbat stenhårt med rapporten. Känns alltid skönt när man nått i mål med en uppgift. Kram

2009-10-22 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0