Vissa dagar

....vill huvudet men kugghjulen snurrar inte, lite av en sådan dag hade jag igår. Idag däremot har varit precis tvärtom. Solen bevisade sin existens, må vara extremt kortvarigt men ändå. Sedan har jag till slut sett till att rensa almanacka på lite av de där små, störiga punkterna som alltid verkar flyttas från vecka till vecka fast de egentligen kan göras på direkten eftersom tiden inte kommer göra beslutsfattaren-fixaren/mig särdeles klokare.

Eftersom gym-passet gjorde sitt till för energinivån tänkte jag faktiskt sätta igång lite jobb innan jag börjar på middagen. Kanske kan det gå av bara farten en bit in på kvällen sedan ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snälla, skicka receptet på hur man får lite mer energi. Om inte den här förkylningen/influensan ger sig snart kommer jag aldrig ifatt.

2009-11-17 @ 06:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0