Vardagsmys!

Onsdag är ju lill-lördag och då är det ju lika bra att passa på med lite shopping, riktiga lördag är helt tokiga nu när julen närmar sig. Jag var inte riktigt nöjd med den foundation jag köpte sist, den är liksom inte jämn-snygg över dagen, men nu tror jag allt att jag kan ha hittat en ny favoritserie. Loreal's nya "Studio Secrets" hade super produkter. Jag kom hem med deras foundation och en "anti-dull" skin primer/correcteur. Dock köpte jag inte dessa inne på superdrug som jag brukar utan inne på Boots där det finns make-up artister som kan hjälpa till med färgvalet. Jag hoppas i alla fall att jag till slut hittat en foundation jag är nöjd med i längden! Fick även en "gåva" med på köpet med flytande eyeliner (super, min penna är snart slut), Glam Shine lipgloss, hydra energetic turbo booster samt lite dermagenesis kräm. Kom även ifrån Boots med Tresemme 24 hour root boost. Tresemme verkar göra riktigt bra salongsprodukter för vanliga marknaden, köpte deras curl activator när jag kom tillbaka efter sommaren och gillar den hitintills. Framtida favoriter hoppas jag på.

Finns förresten Loreal Studio Secrets i sverige??

Sedan kunde jag inte hålla fingrarna borta utan avslutade snabb-rundan med en liten klänning från HM förrutom stay-upsen som jag gick in för att köpa. Egentligen kan man säga att jag ändå höll mig till inköpslistan.

Becky mötte upp nere i stan och vi tog ett litet mini-break på ett av Bold Streets cafeer, jag drack en Roiboos Tea Latte (faktiskt väldigt god!)



Nu är det dock dags att komma tillbaka till den verkliga vardagen och lägga in några timmars arbete innan dagens gymrunda.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla älskade dotter, Nej! inte ens med bästa vilja i världen kan du hävda att du har hållit dig till inköpslistan. En bild på den oemotståndbara klänningen?

2009-11-04 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0