Uppklarat till slut

Ibland är det lättare att gå in och prata med människor. Eftersom jag ändå behövde in en sväng till universitetsbiblioteket passade jag på att gå ner till stan och in i O2 butiken. Det visade sig att de mycket riktigt hade skickat ut mitt simkort redan i början av veckan, för deras del var ju egentligen saken avklarad. Dock är det ju rätt tydligt att något krånglat på vägen, istället för att skicka ut ett nytt simkort ordnade butiken det till mig genom att byta ut simkort numret i systemet mot ett dem hade i butiken. Alla således nöjda och glada, nu väntar jag bara på att det hela ska bli aktiverat så att jag kan ringa och be dem skriva över mitt telefonnummer på abonnemanget istället för det tillfälliga.

Nu ska jag sätta tänderna i lite tentaplugg för om 1,5 vecka är det farmakologi tenta. Sedan ska jag nog passa på att läsa in föreläsningsmaterial, brukar bli det på helgerna eftersom jag då kan sitta lite varstans medan jag jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0