Snabbtitt!

Det har varit en blandad helg här på den engelska ön. I fredags var min nya klänning och jag på fest- kände mig jättefin och hade en supertrevlig kväll. Lite askungetema blev det då jag oväntat fick skjuts till festen och istället för en taxi hem efter midnatt fick jag en säng. Stackarn som blivit lovad sängen blev slängd på soffan men vad ska man säga, engelsmännen ska ju vara gentlemän! Tyvärr satt minneskortet kvar i min laptop så jag har inga bilder. 

För övrigt kom mina posters idag!!! Den gröna var dock inte lika mjuk och subtil som jag väntat mig utan mer limegrön. Får tänka ut något annatför den.  

Just nu är det dock finslipande av frågeformuläret innan gymmet vid 17.00. Vår handledare skrattade lite för sig själv men jag hoppas att han skrattade åt en nybörjarmisstag vi gjort och som det är meningen att våran pilotstudie ska identifiera. Eller kanske han kom på något väldigt underhållande om en av dödsfrågorna...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Petra då!!! Ja, ja du får ursäktas med att din hjärna har fullt upp med återhämtning, men ändå. Så härligt att festen blev så lyckad, det är du väl värd. Njut på.

2009-11-10 @ 07:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0