ReGn = film!

Idag blir det bara inomhusaktiviteter. De senaste timmarna har det verkligen regnat, trots att klockan snart är 10.00 skulle jag vara förlåten för att tro att den är närmare 08.00 eftersom det fortfarande är så grå himmel ute. Just idag känner jag dock att det inte gör så mycket utan hade tänkt gosa ihop mig på sängen och se en Wallanderfilm innan jag tar itu med lite arbete. Även om det känns som lite slöseri ska jag försöka ta det lite lugnt så att förkylningen som smyger i faggorna kan hållas på behörigt avstånd.

Förresten var ju jag och Malin på halloweenfest igår och tog oss en trevlig kväll. Det var mycket folk ute, såklart, och det var SKÖNT att vara en av de som smidigt hoppade in i en taxi på vanligt vis mot slutet av kvällen istället för genom en av de många andra (läs:alkohol påkomna) stilarna som användes. Malin sover nog fortfarande men senare tänkte jag se om jag kan fixa fram lite bilder från gårdagskvällen. Vet att M har bilder som Jim var sjyst nog att ta innan vi gav oss iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0