Red brick




Om man tänker bort de blå plåt barackerna ser väl den här gården ändå ut som man föreställer sig gamla engelska universitet?!

Mycket att göra kommer jag verkligen ha fram till jul, redan i slutet av veckan ska vi ha sammaställt ett Lickert frågeformulär för godkännande och i slutet av nästa vecka bör första fasen av data insamlingen vara avklarad. Just den här gången ska vi distribuera det hela till 50 lämpliga personer från 2 grupper. Lätt som en plätt, eller? Väntar dock fortfarande på forskningsgrupperna så tillsvidare håller jag mig sysselsatt med dissertationen om kriminella personligheter. Tack och lov att jag läste igenom veckans föreläsningslitteratur under helgen! Jag har ju lite erfarenhet av att tänka kring kriminologi sedan förra året, tänkte även ge mig själv en skjuts i rätt riktning genom att ta fram gamla referenslistor- det gäller att vara både praktisk och smart!

Som tur är rör arbetena intressanta områden, kan ju vara tacksamt när de sociala livet utplånas.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Precis, men jag tror ändå inte att Johanna godkänner byggnaden... :-)

2009-11-04 @ 14:35:35
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hör av dig om du vill att jag skickar min bok; Ungdom som samhällsproblem.

2009-11-04 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0