Puh!

En fab fredag kan jag kanske inte påstå att jag haft, som tisdag hade dagen dugit gott ;) Tyvärr dock inte alla upp till förmiddagens möte så det var helt bortkastat. Inte heller dök mitt nya simkort upp= jag kan bli nådd på mobilen men kan inte själv nå någon annan (alltså, jag kan inte svara på sms eller ringa upp om jag missat samtal).Posten delas dock ut på lördag i england så jag håller tummarna lite till.

Eftermiddagen gick det bättre även om det är något störigt att en del är upptagna med att inte fatta. Missförstå mig inte, har absolut inget emot att man inte förstår men kan i alla fall försöka. I alla fall tror jag att jag har rätt ut vad som behövt göras. Nu ska jag bara sammanställa statistiken samt göra ändringarna i formuläret. Sedan är vi good to go för nästa omgång!

Först ska jag dock kolla till maten i ugnen, som idag faktiskt blev lite halv-fusk. Blev otroligt TRÖTT efter första passet på gymmet idag så det blev till att göra hemma-lagad Fish and Chips. Alltså, jag hade panerad fisk i frysen som jag tog fram, färdiga RIKTIGA ugnpommes (ni vet potatis klyftad som pommes, enligt innehållsförteckningen är där enabrt potatis och solrosolja- hyfsat för halvfabrikat), och sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0