Nedgrävning?

Idag blev jag så otroligt trött under morgonens föreläsning att jag faktiskt vilade en liten stund när jag kom hem igen. Klockan var inte ens 11.00 vid det laget så det märktes ju knappt. Sedan tog vi tjejer här i huset en liten lunch paus borta på Oumoo innan jag fortsatte in till ett seminarium.



Sedan blev det faktiskt en hel eftermiddag/kväll full av jobb. Bestämde mig till slut för att avboka gympasset så att jag fick möjligen att sitta ner och verkligen komma in i arbetstempo. I annat fall kan jag inte sitta ner mer än någon enstaka timme i stöten.

Dagens flopp: börjar inse att min mobil har allvarliga problem. Den har extremt dålig täckning (ofta nästan ingen alls), och det har inget med operatören att göra. Jag som bestämt mig för att jag INTE vill köpa en ny mobil.


Jag just nu. Lade ner arbetsdagen för en liten stund sedan, har tänt lite värmeljus och ska varva ner någon timme innan det är Bedforshire som gäller för min del.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sitter själv och tittar på nya mobiler...det funkar inte alls med min längre. Då har jag ändå haft den inne 3 gånger och fått en ny 1 gång...

2009-11-13 @ 17:33:25
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0