Kettle-break!

Känner att jag behöver ta en liten mini-paus och istället försöka räkna ut en realistisk budget och samtidigt räkna på om det blir billigare eller inte att ta månadsvis kontrakt istället för kontantkort. Det fina med O2 UK är att man kan gå på kontrakt som löper månadsvis (och inte 18-24 månader) om man väljer bort telefon. Alltså är det ju mycket bättre att i sådana fall köpa loss telefonen tycker jag. Då är man ju aldrig bunden i 1,5 år framöver utan enkelt gå tillbaka om kontraktet (abonnemang) inte passar. Försöker hitta den billigaste lösningen där jag kombinerar vardagligt användande i england men fördelaktliga möjligheter att ringa hem. Kontantkortet jag har nu är super på andra punkten (hur ofta får man gratis europa samtal?) men lite dyrare på första- och vice versa naturligtvis när man tittar på kontrakt. Däremot gillar jag att inte behöva binda upp mig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Kan du inte ha kvar kontantkortet och sätta i det när du vill ringa till oss i Svearike...eller det är för klyddigt? För dyrt?

2009-11-15 @ 22:25:44
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo det kan jag förvisso men då måste jag byta nummer för att kunna ha kvar kontantkortet....

2009-11-15 @ 23:43:25
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0