Idag!



Sedan har jag ett "Löp&Köp"- tips. För en tid sedan skrev jag om Lóreals nya make-up serie, "Studio Secrets". Jag är verkligen super nöjd. Det går snabbt och enkelt att sätta på jämnt, lämnar ingen sminkyta och håller verkligen snyggt hela dagen. Den senaste tiden har mitt smink verkligen satts på prov- regn&rusk, långa dagar med gnugg i ansiktet, systemproblem....Hursomhelst vad jag försöker säga är att det är värt pengarna eftersom det är drygt och verkligen håller hela dagen. Just nu har jag:
- High Definition SMoothing Foundation (till hela ansiktet använder jag ungefär 3 "tryck". Den jämnas ut otroligt lätt och därför behövs inte särskilt mkt foundation=
- Anti Dull primer (som jag duttar under ögonen)
- Superliner (flytande kajal penna)
-Dermagenesis ansiktskräm.
De 2 sista produkterna fick jag med som prover när jag köpte foundation och primern. Kan absolut tänka mig att köpa dessa när proverna tagit slut, särskilt superlinern som sitter hela dagen utan att smeta men kan tvättas bort utan problem!


Dagens recept på snabb uppfräschning för vintertrötta (kvinno)själar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0