Godmorgon!

Lördag morgon och resten av huset ligger i dvala. Fast om en liten stund ska jag dra upp fr. Rowland ur sängen med en kopp te och massa övertalning. En fredag kväll på stan må vara rolig men det är inte alltid lika roligt att ta sig upp på morgonen för att packa och sätta sig på tåget hem till familjen. Som en god vän tänkte jag hjälpa lite på traven.

Än har jag inte sett några tecken på det konstanta skyfallet som utlovats. Jag håller tummarna för att ovädret försenas. Har bjudit över Fahim på middag så jag och malin behöver gå iväg och handla lite. Imorgon har jag lite förvånande blivit medbjuden på en road-trip. En av tjejerna från Halloween festen ska bila till wales eller lake district under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0