Friday!

För ovanlighetens skull vaknade jag till under natten vid 04-snåret och rent biokemiskt är det ju kroppens vargtimme. Som vanligt är det en massa som borde fixas både för universitetets räkning men även en lista över andra to-dos. Idag gjorde jag en ansträngning att få bort alla småsaker som lyser i almanackan, sådana där saker man behöver åtgärda men som inte behöver göras omgående och vips har det gått ett par veckor. Ringde exemplevis precis till Tesco för att uppdatera min adress och fick svara juli på frågan om när adressen ändrats. Hoppsan!

Jag har ca 2,5 timme på mig att läsa in mig på ämnet attityder till döden och sedan ska jag ta mig en runda till gymmet för att piggna till lite innan festen. Klar får jag se till att bli i flygande fart, är inte hemma igen förrän lite innan 19.00 och festen ska börja 20.00. Snabb middag och sminkning med andra ord! Fördelen med studentfester är förresten just att det inte serveras mat och således gör det ingeting om jag kommer en liten stund senare.

Just nu ser jag (nästan) ut som en klassisk studentska


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lika vacker som vanligt.

2009-11-09 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0