Friday!

Jag passade på att njuta lite extra av fredagsmorgonen genom att dra mig lite extra efter frukosten. Ibland är det skönt att inte hoppa upp och i kläderna på direkten. Följaktligen är jag precis duschad och klar att börja dagen. Lika bra att först skaffa undan lite administrativa uppgifter. Tyvärr verkar det som att jag aldrig hinner ta mig till Ikea så jag funderar på att kanske bara skicka efter fåtöljen online och ordna allt småplock senare. Vi får se, möjligen kanske jag tar mig dit imorgon men med buss går allt som oftast en hel dag...

Nu ska jag dock försöka komma någon vart med dissertationen (ungefär uppsats), för så fort vi är klara med datainsamlingen behöver jag börja skriva på forskningsrapporten. Just det, sedan är det ju psykofarmakologi provet om någon vecka. Fast mitt största problem på den fronten är nog lite paradoxalt- jag hade gärna suttit med och jobbat med det området hela dagarna, på bekostnad av rapporten och uppsatsen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ääähhh? Menar du att ska försöka ta fåtöljen på bussen?

2009-11-13 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0