Fredag!

Igår kände vi att det blivit lite FÖR mycket innekvällar och jobb, så när jag kom hem från gymmet gick vi nerför gatan till Brookhouse och tog oss en trevlig kväll. Lagom effort, nästa vecka tänkte vi slå klackarna i taket och gå ut och klubba. Det där låter rätt i mitt svengelska huvud men jag ser att det nog blir lite fel. Vad jag menar är att vi tänkt gå till en klubb och dansa (på engelska = clubbing). Lite skillnad mot förra året då det var ett stående veckoinslag att vi var ute i nattlivet ett par gånger i veckan, haha.




Tyvärr väntar jag fortfarande på mitt nya simkort, ringde till O2 i onsdag för att efterlysa det. Liiite störigt att inte kunna besvara text och samtal men det är ju inte värt att ladda på £10 eftersom det kan komma vilken dag som helst. Inte mycket O2 kunde göra åt saken dock, de hade skeppat iväg simkortet till RoyalMail i början av veckan. Bara att vänta, simkortet kommer när det kommer. Tills dess, tänk på att det inte är lönt att lämna meddelande på telesvar för jag kan inte ringa upp och lyssna av eftersom det kostar en slant när man har kontantkort! :P

Nu ska jag sluta skjuta upp starten på arbetsdagen, vilket jag effektivt ägnat 1 timme åt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0