...

Känner mig smått förvirrad på vad det är för dag idag, får hela tiden påminna mig själv om att det är tisdag. Det känns liksom inte riktigt som någon dag alls idag.

Har äntligen haft ro att avsluta brevet till mormor som jag påbörjade för någon vecka sedan, en del är således gammalskåpmat vid det här laget. Gör kanske ingenting eftersom vi tyvärr inte pratas vid särskilt ofta. Börjar så smått glädja mig till sverige-besöket över jul, det ska bli härligt att träffa alla igen.

Nu ska jag ta tag i dissertationen under en timme innan jag får ge mig ut i regnrusket för dagens föreläsning. Ikväll blir det nog inget gym, hade bokat in mig på morgonpasset men valde att stanna i sängen tills 08.00. Ångrar mig litegrann nu men gjort är gjort.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Känner mig dig, snurrar rejält här hemma med. Inget gym för oss heller, Visserligen är din syster feberfri i dag men bäst att avvakta lite till. Lite problem med datorn men det fixar vi, sedan kan vi höras igen.

2009-11-11 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0