Bonfire förvisso

Det blev ett äventyr att delta i experimentet och en snabb runda in till kliniska forskningsenhet på Royal Liverpool University Hospital slutade med en HEL eftermiddag. Mestadels tillbringad på en brits i väntan på en läkare. I slutändan var det ingen fara och jag kunde ge mig tillbaka ut i det ruskiga vädret. Med tanke på incidenten blev det ingen träning, hade just varit snyggt att sega ner halvvägs genom passet. Eller inte! Istället fick jag till att ta mig hem och göra lite akademisk nytta.

Till middag föreslog mamma "fattiga riddare", kan inte komma ihåg att jag ätit detta alls. Måste i så fall vara när jag varit riktigt liten. I alla fall var det SÅÅ gott att jag funderade på att gå ner och göra en extra riddare, gjorde bara en. Bestämde mig till slut för att inte göra det, en räcker gott och hur som helst hade jag varit tvungen att diska igen.

Ikväll har jag alltså inte jobbat, runt 21.00 hade jag både ätit middag och lagt samman arbetet. (fuskade bara lite med utskrifter. Vilken tur att jag inte räknar ut kostnaden för utskrifter- det hade verkligen varit en shock!). Nu har jag precis bytat om till skön pyjamas och ska mysa till lite tv, kanske får det bli gårdagens avsnitt av wallander. Föreläsningen jag trodde skulle vara imorgon, existerar inte- jag räknade fel på veckorna. Skönt för då kan jag dega runt lite imorgon bitti och behöver inte komma till ro tidigt.

Innan dagen hann ifatt mig och jag dippade hann jag dock ringa upp psykologen jag stötte på häromdagen och bestämde möte på onsdag. Något att se fram emot!

Den oemtståndliga klänningen! Verkligt dålig bild men det är allt jag porkar dona med just nu-mår förvisso inte dåligt längre men känner mig lite letargisk och urlakad, blandat med arbetslustsom nog egentligen bara är en motreaktion.




Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjusig klänning! Själv har jag den i rosa :-) Klädsel på julafton eller nyår kanske?



Nu börjar det bli lite dåligt med uppdateringar här inne...och bilder ( det är ju ändå det viktigaste)

2009-11-08 @ 20:33:58
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hhhhrrrmmmmpppfff, varför blev klockan så mycket? Vår deal var väl att sluta jobba kl 19? Mycket vacker klänning mitt hjärtegull.

2009-11-09 @ 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0