verksam med "fel" saker.

Ingenting går upp mot lite hederlig, och alltid lika nödvändig, uppskjutning av tentaplugg. Trots det lite trista vädret, som faktiskt inte alls stör mig idag, har jag nu varit ute en lång runda och fixat lite ärende. Som bekant kan det ju vara lite besvärligt många gånger att sova gott när man går direkt från skrivbordet till sängen (inte för att jag upplevde detta igårkväll!). Jag och Malin tog på oss promenad skorna för att gå bort till Allerton Roads bibliotek och låna  böcker att slappna av med.


Bredvid bilbioteket ligger polisstationen som stoltserade med en pride flacka!! Minsann.

När vi ändå var i krokarna sprang vi in på Tesco och jag passade på att köpa lite nyttigt snacks. Kettle chips tillsätter inga artificiella ingredientser till sina produkter ej heller transfetter. Jag passade på att köpa en liten påse med rotfruktschips som enligt innehållsförteckningen enbart innehåller torkad palsternacka, sötpotatis och rödbeta. Tog en liten snelika precis och de var riktigt goda.

Nu ska jag öppna posten och äta lite lunch. SEN ska jag börja jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ok, nu har jag varit tyst, mycket tyst länge nog. Lilla Hjärtat i svenskan särskriver inte ord så som man gör i engelska. Du har dina rötter i svenska språket och du vet hur det känns när språkkniven skär genom mitt grammatiska hjärta.

Du, vad är flacka?:-)

2009-05-21 @ 07:41:43
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas, flagga ska det ju vara!

2009-05-21 @ 08:54:42
URL: http://petragron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0