Twilight zone?

Sa plotsligt utan forvarning slar det till, den dar langtan efter familjen. De senaste dagarna har varit harliga och jag har kannt det som att jag i sanning har 2 hem, pa samma vis som jag antar att manga kanner aven senare i livet. Familjen ska val egentligen alltid vara hemma! Pa ett vis ar det kanske halsosamt och ett bra tecken att tankarna glider tillbaka och att jag nu och da kanner en langtan. Hursomhelst duger det ju inte till att ta en alltfor djup dykning ner i den bagaren. Sagt och gjort to jag ut en runda i Sefton Park trots det tradiga vadret och om en liten stund ska jag ga over till Rosanna dar det bjuds film kvall. Australia hade de visst inforskaffat. Orkar jag nar vi till slut brutit upp senare ikvall ska jag se en av Harry Potter filmerna  tankte jag och kanske till och med njuta av ett litet glas rott vin kvar sedan varan fredags-pizza.


Kommentarer
Postat av: JoJo

Hej! Hur var filmen? Har tänk att få någon att ladda ner den till mig...

2009-05-05 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0