Tentadags!

En lugn förmiddag i förberedelse inför dagens tenta! Just nu sitter jag och tittar på ett avsnitt av Professor Regan vilket är lite som ett granskningsprogram av populära produkter & myter. Aktuella avsnittet handlar om vad vi har i medecinskåpet. Ett väldigt intressant program som naturligtvis även får mig att känna mig lite hialös och önska att jag kommit längre i min utbildning än vad jag har :p Såklart!

Hursomhelst ska jag se klart det här avsnittet, snabbt kolla igenom mina anteckningar och sedan fortsätta ta det lugnt innan det blir dags att ta mig in till universitetet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller tummarna för dig idag :)

2009-05-12 @ 12:14:38
URL: http://frida88.blogspot.com
Postat av: Pappa

Hals und beinbruch som tysken säger.

2009-05-12 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0