Som att singla slant?

Imorgon tentar jag alltså av forsknings metodik & statistik för den här gången. Tror att jag redan nu ska lägga ihop böckerna- egentligen är jag osäker på om jag verkligen kan det eller om jag bara tröttnat på att läsa igenom allt materielt om och om och om igen. Morgondagens lär utvisa- eller ja snarare huruvida jag kallas tillbaka under sommaren eller inte. Hursomhelst, jag ger mig för idag. Onsdag/torsdag ska jag plugga på till kursen i "personlighet, intelligens & individuella skillnader" som tentas på fredag, sedan är det biopsykologi för hela slanten när det är dags för sista rycket innan SOMMAREN!

Det blåser fortfarande ute men trots det är det många som tagit sig tid att "leka av sig" ute på courtyarden (det där med innergården/borggården igen). Så nu har det satts upp en google karta med streckat område innanför våran block-dörr. På det streckade området får man alltså inte lov att ägna sig åt boll-lekar. Väldigt onödig åtgärd efter i alla fall vi här i L-block inte lyckades särskilt väl med att läsa den kartan. Lite stolt att Moi var den som kunde förklara hur landet låg. Men i alla fall, lite meningslöst att vara pedagogisk när det tydligen är helt förlorat på oss utan geografi kunskaper. Sedan bör det kanske tillägas att vi inte var överröst intresserade av att närmare undersöka kartan.

Nej, nu väntar "soffan" och jag ska ta på mig mina fina tofflor (din sko tror jag) som kom i paket hemifrån före jul. Tydligen är snuffsor ett ord som jag själv hittat på för ingen annan begriper vad jag menar men nu vet ni! De är i alla fall fortfarande sköna att ha på sig, speciellt när cirkulationen inte är nöjd med mycket stillasittande vid skrivbordet.

Kommentarer
Postat av: M

Kanske lite högt under fötterna?

Provat med en spikmatta? Ska vara vidunderligt ljuvligt

2009-05-11 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0