Soft lördag!

Idag har varit en sol-lapar dag med råge! Efter brunchen som fick gå som frukost placerade vi oss i solen på ett av mina lakan här utanför i Old Courts fina yard. Där solade vi mest hela dagen. De enda avbrotten var såklart när det blev dags att vinka av både Becky och Jim (vincent åkte hem igår). Många andra här på hallarna packade också ihop nu under helgen så det är en trogen skara som befolkar gräsmattorna ikväll. Att ha en utsikt utanför fönstret och så mycket grönområde utanför dörren kommer jag sakna i huset nästa år, tack och lov är Greenbank Park mindre än 5 minuters promenad hemifrån så det ska nog gå bra. Nu tänkte jag att jag skulle slå upp ett glas iskall juice och sätta på lite catch-up tv, efter en dag i solen misstänker jag att jag kommer somna gott. Imorgon är det upp "tidigt" för vi har en dagsutflykt planerad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0