Slut för idag

Klockan 22.00 är min sluttid, som jag tidigare skrivit ser jag ännu ingen anledning att köra på natten igenom. Förutom en liten pratstund med tjejerna från b-block och en snabb promenix i Sefton Park har det varit PSYC 102 på schemat sedan jag kom tillbaka från middagen. Hittills har jag sammanfattat samtliga föreläsnings-slides! Imorgon får jag ge mig på allt övrigt material.

See full size image

Jag antar att det är så här jag ser ut för det mesta efter en stund vid skrivbordet men jag försöker verkligen!! Ikväll har jag inte alls några känningar i ryggen så jag antar att jag suttit hyfsat.

Är minst sagt trött på att läsa och är därmed inte det minsta sugen på att slappa med pocketboken, och jag vill definitivt INTE ha mer kaffe =) Jag hoppas på att hitta något trevligt tv-program på catch-up! Ha, konstigt hur det blir ibland- jag skulle precis till att skriva att jag vill upp i tid imorgon och komma iväg till frukost så att dagen startar. Sedan blev jag osäker på vad det är för dag, det blir så när alla dagar fylls med tentaplugg. Jag VET ju såklart att det är söndag kväll men upplevde lite förvirring i ett par sekunder...

Jag hoppas att ni sover gott! Hittade precis en nytt avsnitt av Robin Hood på BBC iPlayer, ska släcka institutionslampan i taket och bara låta lampan i fönstret & över sängen vara tända så att ögonen får vilat lite.

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0